Fredags-kväll och Torsdags-bilder!

De blev ingen fotbolls-träning för mig idag, då jag har ont i min lilla hals. Filippa & Elin kom hit, då vi och Olga dårå kolade på film, käka lite gott och lite sådant, dom stack precis och vi hann inte se hela filmen, ska nog se klart den(Sex & the city2), fast än att jag sett den hur många gånger som helst.
Igår så åkte jag och Filippa longboard, vi träffade nåra pojkar vid hamnen och åkte med dom, trevligt. Har bestämt att jag ska kunna STÅ UPP och åka ner för HELA bösa backe i sommar!
Mycket bilder. Kameran fick inte se ljuset särskillt många gånger:/

Kommentarer
Postat av: iiiden

haha härliga Bilder:D

2012-03-17 @ 14:28:21
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0