Hon har de vackraste att stjäla!






Bilder från idag:)

Efter skolan träffade jag bästavän, då vi stack hem till mig och gjorde brownies, fotade & störde oss på Olga som va grymt störig. Brownies"en" blev jätte goda, mättande, men goda. Gabbiiii stack för ett tag sen så nu sitter jag här på min stol, alledes ensam... haha, närå! Lyssnar på högsta musik, känner mig lite cool^^
Imorron vet jag inte vad jag gör, Gabb ska hämta sin cykel efter skolan, så de blir väl att jag träffar henne ett litet tag i varje fall.
Älskar dej Ella!
(haha, kallar henne för olika namn hela tiden)



Kommentarer
Postat av: Ella (L)

älskar dig bästiis ! <3<3



puss ! <3

2012-01-16 @ 21:37:46
URL: http://www.gabriellaakeessoon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0