Sånt där som man stör sig liite på.


Två gamla bilder

Blöööh, är fett sur över att på alla bilderna jag tog på fyrverkerier så är de bara en raket, som är jätte långt bort så att man knappt ser den. Får väl vänta ett år, då de kanske kommer någon enstakad liten raket till. Såg kanske fem stycken raketer igår, eller såg några fler bakom hur, då de bara blixtrade till.
Aja, har precis kollat lite på OC, ska sova snart, vilket jag apsolut inte är sugen på alls. Har ont i halsen och hostar mig fram, typ. Hoppas att de blir en bra dag imorron!
Sitter och kollar bilddagboken nu, jaaa, jag har extremt tråkigt, alla som har bilddagboken vet hur tråkigt man har när man kollar in där!

Positivt inlägg, kuuul!!

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh vad bra :D skulle vara jättekul om du ville ställa en fråga i min lilla "frågestund" HÄR: http://shal.blogg.se/2012/january/a-new-year-a-new-beginning.html#comment

kram !

2012-01-02 @ 16:37:59
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0