Angel - Akon

Bild från nyårsafton (nämen, är de sant, nyårsafton?) Som sagt blev de inga bra bilder...
Alltså jag vet inte, men det känns som om jag följer en annan tidszon här på bloggen... Bara jag som känner de?
Sitter nu här vid datorn, ovanligt? Mamma & Pappan min har bröllopsdag i idag, så vi ska äta någon god middag...
Kollar mig omkring och undrar ifall jag kan skriva något, kanske om sladden som sitter i datorn... Hmm, intressant!
Känner verkligen är jag är fullt seriös.. Aja, somnade vid kvart över fem inatt, så de kanske inte är såå konstigt i alla fall?

Kommentarer
Postat av: JDfoto

SV Gud vad kul!

Jo, Canon EOS 1100D är verkligen en grym kamera, den är inte ALLS avancerad.

Den HD-filmar, och videon blir bra. Men köp ett speciellt minneskort (fråga personalen) för att annars på datorn om man har köpt fel så är ljudet efter. Men kameran är verkligen GRYYYMM!



Jag tycker att du ska köpa den, så kul att du får fler objektiv då.



kram :)

2012-01-06 @ 21:58:26
URL: http://jdfoto.webblogg.se/
Postat av: sonja

Men va najjjs!

2012-01-08 @ 16:02:11
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0