A night with "FiliPa Böörggrään"

För någon dag sen träffade jag Filippa på kvällen och köpte pizza, hade det så härligt, vi köpte pizza på hamnkrogen och satte oss på stranden nedanför, pizzagubben vart lite wierd bara... HAHA, sen när vi gick ut så kom de en tant som gick runder utanför och sen sa hon -Har dom god pizza här? o vi bah garva liksååm. De vart en as läskig tant som satt och glodde på oss i restaurangen också, fett skumt. 
 
SENARE MÖTTE VI ÄVEN EM vi cyklade runder och senare satte oss oh snackaaa, sen stack hon hem, jag och Filippa gick på toa och cyklade ännu mer, because that´s soo fancy liksååm. Sen stack jag hem till Filippzz, vi låg och snackade skypea och sånt där, sen åkte jag to maj home. 
 
laddar just nu över alla bilder från min kamera... så de kommer lite sena inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0