Min fina vän.

Tänkte göra ett inlägg tillägnat åt min apsolut bästa och finaste vän, som jag någonsin haft!, Hon är så sjukligt bäst att man typ dör!
Emma Abrahamsson. Kärlek till dej, MYCKET kärlek till dig. Du är bäst på planeten och tillsammans är vi så sjukligt oslagbara. Det går verkligen inte att skilja på oss, vi hör ihop. Jag älskar dig innerligt och du får mig verkligen att lé varje dag. Du får mig att vilja gå upp på morgonen, du får mig att känna mig älskad och betydelsefull. Du är bäst och du är så jäkla underbar! Vår sommar tillsammans kommer vara svår att slå, våra övernattningar och dagar är bara bäst. Vi har känt varann i lite mer än två år, dom bästa åren någonsin, Let's make another hundred crazy years together dear friendó.
Och som anslut. "Du är bra, du är stark.... kanske inte så klok men du är väldigt bra och väldigt stark. Från en tonåring till en annan. Du är underbar och finast i världen. Nu ska jag gå på toa och bajsa, i love you my friendo!
TILLSAMMANS ÄR VI COOLA...!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, bebiii du är så grym, du vet att jag älskar dig till månen och tillbaka! :*** <3 <3

2012-04-10 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0