Living young and wild and free

Va med Emma & Emma innnan idag, vi gick runder, köpte glass och vart allmänt gaaaangsteeeerss, coola som vi är, Kom hem och hade de tråkigt, sen så skypea jag med Tova & Melina som jag ska träffa imorron!!
Har även gjort en design åt Chloé, så om ni vill kolla in norra ,södra Sveriges SÖTASTE tjejs blogg, klicka er in HÄR!
Nu ska jag hjälpa pappsen med att grilla hamburgare, senare ikväll ska jag träffa EmmaR, vet inte om EmmaA kunde, annars så ska vi alla åka runder i viken och leeva, hih!
Jag för tillfället!

Kommentarer
Postat av: filippa b

Men nora då.. vi bor ju i södra sverige.. sover du på so:n? <3

2012-04-09 @ 19:28:15
URL: http://lippasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0