I am soling, you know i am that hotttt

För er som inte fatta, rubriken är inte seriös engelska, så dålig är jag inte Haha.
Kom hem för ett tag sen, vi käkade middag hos Emma, vilket vart så sjukligt perfekt, jätte mysigt, berättar mer imorron då bilderna kommer. Efter att ha varit hos Emma så stack vi till Ebba där en massa andra tjejer också va, vi snackade, skrattade och lite sådant, Vilket vart roligt de med!
Imorse så tog jag på mig shorts och ett långt linne/klänning-sak, och la mig i en solstol och sola, måste ju vara förberedd inför sommaren vettni? ;)

Bild från när jag sola, haha, bilderna från kvällen kommer imorron då jag laddat över dom och grejjat, min kamera är typ halvt pajj, displayen är helt svart, den har liksom stängts av, fast ibland sätts den igång, men de går att fota i alla fall, såå bilder kommer! :D
Mina ben ser nog brunare ut på bilden än in reality...

Kommentarer
Postat av: Manar

Åh va skönt de måste ha varit! :)

Kram

2012-04-05 @ 23:38:18
URL: http://loovejustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0