Det handlar om dig

Efter skolan så stack jag tillsammans med Filippa till badhuset, där vi simmade, satt i bubbelpoolen, eller vad det heter och sen så basta vi, känner mig duktig och fräch! När jag kom hem provade jag ut lite kläder till morrondagen, då det är stilbytardag i skolan och alla på höjstadiet ska klä ut sig och byta stil, roligt. Hade några ideér som jag först tänkte va som Björn Ranelid (kastanjevatten...) fast eftersom att jag har mörkt hår så släppte jag den idén och tänkte på Jesus och Jack Sparrow, men det fick bli Jack, Jesus känns lite fjolligt haha! men nästa maskerad... JESUS!
ledsen att det bara dyker upp iphone-bilder, men detta är från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0