Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Torsdag idag, skola som vanligt. Dom andra två klasserna i 7an hade skolfoto idag, fett lyxigt att dom fick fotas tillsammans,
seriöst det känns som om jag går i någon särklass, vi ska liksom vara på ett eget skolfoto och spanskan så är alla dom bra i en grupp och vi "sämre" i en egen ? dom säger att det är slumpvalt, men joo tjenare, det är en kille som är sjukt bra på spanska och han är den enda i den andra gruppen. Vi får 30 glosor och dom andra 10 ?

I alla fall efter skolan bakade jag brownies dom blev faktiskt väldigt goda! typ första gången jag bakade det:P



Kommentarer
Postat av: TjejensomkalladesNellie<3

TJo! lust att kolla in bloggen ?<3

2011-09-03 @ 11:37:17
URL: http://randomtjejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0