15 Sanningar om Mig

♥ Jag gillar alvedon, smaken är såå god!
♥ Jag älskar choklad, de är det bästa som finns!!♥♥
♥ Jag är jätte blyg inför nya folk, men när jag känner dom pratar jag hela tiden och är ganska galen...
♥ Jag hatar katter, dom är så sjuukt läskiga, vet egentligen inte varför;/
♥ Jag hatar när folk skryter, det är grymt jobbigt, jag bryr mig liksom inte vad någons syskon har gjort i sitt liv som är såå bra... ööh!
♥ Jag vill flytta, jag hatar mitt hus, de är så tråkigt, samma med Viken, det är grymt tråkigt här, när jag flyttar hemifrån (vilket blir tidigt) så ska jag bo i en stor stad, där det händer något!
♥ Jag tycker att det är jätte störigt med folk som uppdaterar på Fejjan, heeela tiden och när de skriver jätte konstiga grejer, typ "Nu ska jag till skolan" och massa sånt, stöörigt!
♥ Jag har bestämt mig för att dö när jag är 100 år, den 17 juni kl. 14.17, då jag föddes, vore fett att bli exakt 100 år
♥ Jag hatar filmer som är overkliga, typ skräckfilmer med monster, jag vet ju att monster inte finns..?
♥ Jag är jätte lättskrämd, t.ex igårkväll när jag spola på toan så blev jag rädd, för att de lät så högt, sen när jag gick ut så står Olga i badrummet intill och jag blev as skraj
♥ Jag hatar att vara sjuk, är de just nu och de är så jäkla jobbigt
♥ Jag tycker att folk borde ge mer kärlek till varandra
♥ Jag förstår inte hur folk kan lägga sitt liv på sin religon, kan man inte bara leva livet och inte efter en massa regler, själv tror jag inte ett dugg på Gud eller liknande, men jag har respekt för dom som tror på de, de är liksom inte de
♥ Jag hatar att vara i trånga utrymmen, jag får panik!
♥ Jag gillar inte skräckfilmer (bara vissa) men jag ÄLSKAR komedier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0