You may have to fly, even if you don't fall



Littla bilder från dagen och "gårdagen"!

Fredag. Det blev pizza i skolan och JAG FICK TVÅ, bara för att ingen annan ville ha en pizza som vart liiite bränd, den vart jätte god! Hände inte mycket annat, jag va med på gympan vilket jag inte varit på länge, när jag hade gips, har helt glömt att säga de, men MITT GIPS ÄR BORTA! tog av de för typ två veckor sen men i alla fall.
Ikväll bliré hemma-kväll om jag inte drar till gården vilket jag inte tror, träning, blir det ingen för mig heller eftersom att jag går på pencelin, skulle egentligen inte varit med på gympan heller, men de vart ganska lungt=)
oj, vad långt inlägg;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0