Jag vill vara vanlig, vad de nu e, jag vill göra fel & erkänna de.

Idag vart det skola, Behöver jag ens skriva det? På matten sista timmen delade alla tre klasser i 7:an på en lärare så vi stängde matteboken och ritade mustach på varann istället, jag & Ebba satte även upp vårt hår väldigt stiligt, en toffs mitt på hududet.
Efter skolan stack jag, Mika & Ebba ner till hamnen och stranden för att fota & kolla på vad Berit hittat på, bryggorna vart helt borta och massa badhytter vart bortblåsa och söndriga. Sen stack jag & Ebba hem till mig där Filippa, Emma, Filippa & Olga va, så vi busade lite med dom och hade allmänt kul!





Bilder från Dagen med stort D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0