4 maj

Känner att jag verkligen fick till rubriken...***
Idag efter skolan vart jag trött och stack hem åt lite, sen kom Elli, Felle och Lucas så då stack vi hem till Elli och hade typ popcorn krig och lekte med dammsugaren! haha så sjukt kul de där sista, ska nog inte berätta vad Felle gjorde..:P
Hade riktigt skojj, men va tvungen att dra hem senare för att sticka till träningen!
Nu sitter jag här och ska snart ducha, vilket jag inte gjort än...
Imorgon händer väl inget särskilt tror jag.. tråkigt som vanligt.. eller jo! vi slutar efter lunch=D najsigt!
Vet inte vad som händer efter skolan, men det lär vi väl märka.

Haha vi visade upp vår teater idag i skolan, vi failade totalt, haha, så här såg man ut:



mobil kamera bilder, väldigt suddiga men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0