HIF to night !


Bild, från en kulig dag:PP

Äntligen ferdag !! =D
Ikväll ska jag fota HIF, har längtat super mycket tills denna dagen. Längtar dock inte tills imorgon... jorden går under dundduduu (trumspel) nej, men jag tror inte på det och dessutom tror jag att jag skulle va ännu mer rädd.
Jag ska låna pappas kamera ikväll istället för att han har bätttre zoom objektiv, ska låna ett som är 55-200 mm så det  blir najs^^ han har en Canon EOS 50d tror jag:O Har laddat kamera väskan med, ett extra batteri och två paket tuggummi, klarar mig inte utan.
Om jag hinner så ska jag till gården senare ikväll=)
MEN NI FÅR HA DET SÅ BA, FÖR DET SKA JAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0