Söndag

Först vart jag sjukt lat och låg i solstolen och satt framför datorn, senare väckte jag lite lic i mig och stack till vikvalla och spelade match, tycker det gick riktigt bra faktiskt !
2-0 till oss=D
Efter matchen träffade jag Lollo och Emma, vi höll på att kissa på oss på jollen, när vi lyfte på saker och letade efter Emma (hon letade efter sig själv också:P) och sen stog i och sjöng ett tag, jätte högt haha dom som jobbar där borde tycka att vi är lite skumma..?

Senare drog vi till lekplatsen men lite gottigheter och snacka och skojja:P, iphoto har typ bytat design, och jag är inte sån som lär mig saker speciellt fort...


Älskar dej EMMA!

blev inte särskilt många bilder..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0