Min söndag=D

Idag är det söndag, börjar med att min sega mamma börjar tjata på mig som vanligt, att jag måste göra matte och inte får göra något annat, men hon förstår inte att jag har koll !? jag blir tokig på henne.
Vaknar och min dag är förstörd !!
Men i alla fall, Som sagt så är det söndag idag, ikväll ska jag på fest ! riktigt kul, laddar kameran nu, så att jag kan kydda bilder till er sen. Ska också köpa present till Marre. Ska nog också köpa min bikini idag^^ guud vad jag vill ha den !!


Mörk bild, men vi ÄR SÅ SJUKT BALLA !

Haha, har märkt att väldigt många utav mina inlägg hamnar i kategorin "ointressanta saker och ting" kan bara tyda på en sak, att jag skriver väldigt ointressanta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0