Jag lekte "tvärtom leken" när jag kom på mitt bloggnamn, det är så jag känner mig nu.

Sitter och känner mig hel dum !

Sitter i min säng med datorn i knät och chattar lite osv..
Imorgon är det mentorsdag som jag redan har sagt. 
Oj, glömde att jag skrev på detta inlägget, men jag fortsätter väl:P
Vi ska äta glass imorgon i skolan om någon undrar !
Ska sitta uppe lite till sen ducha och seeeeeeeeen sova ! eller nej, iuuuh haha Asta (min hund) kom precis in i mitt rum och la en fet brakare och går ut, tack så mycket Asta, det ska jag njuta av-.- ska bara gå ut och hämta en tvättklämma (BEHÖVS)

Så nu är jag tillbaka, men har inget mer att skriva så detta inägget får ta slut nu.

gulliga bilder från weheartit.com



Kommentarer
Postat av: josefin hjelmäng

svar - ja det skulle väll inte skada!

lägger till dig då, säg till när du lagt till mig!

kramis!

2011-05-12 @ 21:07:27
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/
Postat av: josefin hjelmäng

svar - ja det skulle väll inte skada!

lägger till dig då, säg till när du lagt till mig!

kramis!

2011-05-12 @ 21:07:31
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0