I´ll be OK, just not today

Hallojh !
Idag vart det först skola som vanligt, v faktiskt helt ok, och kändes som de gick jätte snabbt=D efter skolan stack jag till träningen (cirkelgym) tränade där, va skit trött så lyfte typ 0 kg, är typ ett rekord för mig..^^
Efter det stack jag typ till city gross eftersom jag inte hade något att göra, efter det stack jag till gården och träffa Mika, Marre, Anna, Elliot och Philip J, vi hade skoj, synd att vi bara får va till gården till kl 9, så vi va på kina gungan istället, riktigt lyckad kväll tilslut, enligt mig !

Nu sitter jag och tråkar och ingen är social på Bdb eller msn:.( Ska nog sova snart, har inget annat för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0