Ebba och jaog:P

Ebba gjorde min dag idag, TACK ! på kvällen stack vi och hittade på massa skojj, tur att jag har dej Ebba, kan alltid hitta på så skojsliga saker med dejj !
Vi provade den "nya"/gammla chokladen,mums !
Vi träffa glassgubben och hans fru, så självklart tog vi idolbilder med dom ^^
lekte ball med glassgubben:P och alla folk som gick förbi, tycker självklart att jag och Ebba är så sjukt balla
Ville bara säga att glassgubben är enbart MIN, så jag ville bara skrämma bort allt annat folk som försökte ta honom^^ dom blev väääldigt rädda och sprang ut !
vi träffade Mika/ stack hem till Mika:P fast hon ville inte följa med oss :(
Sen lekte vi coola frramför kameran^^

Kommentarer
Postat av: Ebba [FOTO]

Vadå leker coola? VI ÄR JU COOOOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D<3<3

2011-05-15 @ 00:15:11
URL: http://ebbaerikssoon.blogg.se/
Postat av: kajsa

så jävla söt bild den sista !<3

2011-05-15 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0