Torekov med Ebba

Okej, nu får jag väl lägga upp bilderna från Tores-korv (torekov). Vi hade det grymt kul, Ebba har fler bilder på oss för hon hade en fjärrutlösare vilket inte jag har, typ. Jag laddar inte upp alla nu, laddar bara upp såna "om själva "resan" " .

Första dagen: Vi hämtade Ebba & åkte mor Torekov. Vi käka mcdonald´s på vägen dit. När vi kom fram kollade vi runt lite, bäddade och senare stog och posa framför spegeln. (Ebba har andra bilder som inte är på spegeln utan när vi sitter i sängen, kanske snor dom och visar när hon lagt upp), sen somna vi.

DAG 2
Den andra dagen började med att vi gick till ett fält mitt emot min farmor& farfar´s hus. Tog några bilder och lite sånt.
sen tog vi cyklarna och cyklade till ica & köpte lite godis & läsk:P

sen på vägen hem såg vi ett stort fält med massor utav blommor så sjhälvklart stannade vi där.

Under vår "lilla utflykt" så tog vi massa bilder på djur, får, hästar, kor & även lite grisar, som ni ser!

Sen satt vi vid ett fält och käka lite, men sen flytta vi oss och satt under ett litet träd.


Sen stack vi till Båstad och kolla lite.
Till sist så gick vi upp på vinden och tog farmors kläder och fotade & filmade !

DAG 3


åkte båt till hallands väderö

va där och sola & bada!

såg en stor hage med massa söta getter.


vi cyklade runt lite över allt, stannade och bada.

gick in i en affär, det lilla varuhuset

på kvällen träffade vi Mira, Lova, Juni & Jordan.

Sen cyklade vi hem och sov i tält !

DAG 4, SISTA DAGEN


På morgonen så morgon bada vi som vi gjorde varje morgon

Åkte båt till hallands väderö igen faast denna gång med Mira, Lova, Livi, Lena & Niklas, fint att jag säger alla namn i hela familjen?


Det vart jätte fint där vi va, tycker jag:P, klippor och klartblått vatten !

Sen åkte vi hem till farmor & farfar

Sen när vi packat klart så cyklade vi till en mur och knäppte några bilder.
Sen kom Ebbas mamma och vi åkte hem.


Kommentarer
Postat av: Tessie & Bella

Jättefin blogg! :D

2011-08-02 @ 17:42:55
URL: http://tessiebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0