Stadium sports camp 2011

Vet inte hur många gånger jag har behövt skriva om detta inlägget, har trott att det kommit på men nej, men i alla fall här kommer det!
Här kommer alla bilderna från sommarens bästa vecka, hade riktigt roligt! och Melina kommer faktiskt ner hit till Skåne idag, så vi ska träffas nästa vecka, eftersom jag har mycket att göra nu denna veckan och likaså med henne, men i alla fall sjukt najs att hon har sommarställe sjukt nära mig!=D








Sjukt goa chips!^^
Henke & Jocke i Filippas och Heddas onepiace:P
Ebba & Hedda
Jocke, Henke och Nisse bärde alla tjejers väskor^^
Melina & Tova<3
Innan discot, riktigt skojig kväll!
Jag, tova & Melina spelade in en låt, sommaren är kort, han skulle skicka låten till oss som en mp3  fil, men jag har fortfarande inte fått den.

Kommentarer
Postat av: Melina

Jag har inte heller fått den :P

2011-09-24 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0