Onsynlig bakom mina solglasögon.

Fööörlåt, Har verkligen inte orkat blogga, har inte haft något att blogga om. Ska lägga upp bilderna från Torekov, kanske ikväll ?

igår träffade jag Tova & Melina, super kul! har verkligen saknat dom två. Vi va på kvickbadet, fast när jag skulle gå ner för stegen så halkade jag längst upp och åkte rakt ner, så nu har jag ett stort köttigt blåmärke som går ut med massa sår... kuuul..

Men idag ska jag snart dra till Helsingborgsfestivalen igen, sist så va de bara jag, Hanna & Natha, men idag blir det några fler.



Kommentarer
Postat av: mimmi.

Hej!

Kolla gärna min blogg,

jag skriver om musik, mode, vardag, uppträdanden och massa knas!

Kolla jättegärna och det betyder väldigt mycket om du lämnar er kommentar, och det är ju alltid kul att göra någon glad!

Ps. din blogg äger! <3

2011-07-30 @ 22:59:43
URL: http://milae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0