Ingenting att göra, tråkväder, sur mamma, trötter och lite annat "sånt"

Har precis blivit utskälld av min sega mamma som blev arg för att hennes "fina" madraser blivit lite blöta för att dom har varit ute i tältet hela dagen. Har sjukt tråkigt, som jag haft nu i 9 timmar. Jag är skit trött. Det regnar ute och himlen är grå och det är kallt. Jag får inte åka till Adrienne ikväll, för mamma. Det är väl inte världens roligaste kväll som väntar framför mig...

Mitt sommarlov bara rinner iväg, ärligt jag har sjuukt tråkigt varenda dag! världens sämsta sommarlov, jo de kan man säga!


Lagom skum bild på mig därja!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Dagens blogg på min blogg!:D Skulle vara roligt om du ville vara med!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-07-15 @ 10:21:55
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Elina

HEJ. Jag ser att du har samma design som jag, men jag ser att du har skrivit lite om dig själv längst upp till höger (där det först stod "om mig, texten här..."), skulle du kunna berätta hur man fixar det? Tack på förhand!

2011-07-17 @ 18:50:10
URL: http://photosbyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0