My heart belongs to you!(L)

Först vill jag bara säga att Ella kommer hem imorgon!! Saknar henne riktigt mycket nu förstår inte att jag har kunnat klara mig utan henne så här länge eller tror knappt att jag har det.

Idag och igår va jag med Mika vi åkte till stan jag köpte bara ne tröja sen gick vi mest runt. Idag när vi vaknade träffade vi Marika & Emma och vi åkte och tittade på en gympa show där våra kompisar är med, det kommer bilder/ bildbomb!!
Enligt mig var detta en toppen helg! har kommit på att skolan börjar på onsdag:S










haha yes jag fick till det, nu vet jag hur man gör:PP


igga mig!








GYMPAN:

















jaa, det var väl det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0