Ella, kom hem plz!<33

Ella, seriöst jag klarar inte mig utan dej en enda dag till utan dej älskling! snälla kom hem dissa Thailand och kom hem! vill snacka med dej så som vi brukar göra, det är bara dej man kan snacka om viktiga saker med. Saknar dej mer än allt annat nu. När du kommer hem måste vi va så fort du kommer!
Just nu känner jag mig ensam, tom, vilse inte som jag brukar med dej!
Du betyder mer än guld gmn!




Du är fan hela mitt liv!! hade det sämst men när du kom blev hela mitt liv bäst! älskar dejj än något annat gmn. Utan dej vid min sida skulle jag inte va så glad som jag är med dejj, Kärleken betyder mycket men du betyder mer!! du är den som alltid ställer upp, alltid finns där för en! så många minnen jag har med dig asså. är så jävla lycklig att vi blev systrar igen vi har bevisat att jag inte kan leva ett riktigt liv utan dejj. Jag har äntligen fått det ända jag vill ha hos mig! du är min andra halva fast den bättre halvan. Jag kommer aldrig lämna dej, aldrig. säg att allt är bra för jag litar på dej det är väl så det ska va? Du är den bästa, du är den enda och det som hände får inte hända! utan dejj är jag halv, utan dej finns inget "jag", utan dej skulle det inte vara vi. När jag träffade dig var mitt liv oklart mådde skit, men du kom som en hjälte, du har rest mig upp varje gång jag har ramlat. Med dej kan man snacka om allt med. Gabriella och Nora i stjärnorna står det skrivet! Jag kommer alltid finnas för dejj gmn. Du är det bästa som har hänt mig och ingen kan förstöra det! I mitt hjärta kommer du alltid ha en speciell plats!
Med dig vid min sida mår jag aldrig dåligt igen! Det är därför jag älskar dej§§
allt för dejj älskling!!<33333
kärlek till världen bästa

låten är till dejj älskling!§§

http://www.youtube.com/watch?v=goVXBxE0MW8



älskar dej gmn
igga mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0