Gården, efterlängtat!

Tjenixen! ikväll blire gården vilket jag har längtat en hel del efter och ikväll får vi va där till klockan halv elva typ så de är bara bra, kommer träffa alla kompisar vilket också ska bli skojsligt.
Kanske kommer lite bilder vet inte om jag ska ta med den lilla kameran...
Idag har jag tonat håret mörkare, blev ganska nöjd faktiskt, före och efter bilder kommer senare.
Just nu har jag super tråkigt och väntar på att Mika ska ringa så vi kan sticka tillsammans:P


vet att mina ögon ser muppade ut, men det passar ju bara till resten av mig

Kommentarer
Postat av: maria nilmén [foto]

aahhaaa, det va därför jag trodde att det va olga som kom in i hemkunskapen ^^hihi<3 sjukt snyggt blev det iaf!:)<3

2011-02-25 @ 23:46:52
URL: http://marimen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0