fredag!

Imorgon är det äntligen fredag det vi längtat efter hela veckan, imorgon är det Emmas födelsedag!
händer egentligen inget speciellt sådär.

Haha, idag slutade jag klockan 12, men jag stannade för att vänta på emma, ella, lollo & sandra bara för att jag hade så tråkigt, så vi skulle låtsas att jag va en som skulle prova på i deras klass. Men sen blev det lite pinsamt för dom skulle ha roger och han är typ den dummaste läraren, så sandra, ella, lollo och emma fick dra in mig haha så jag satte mig på en stol så satt jag bara där. men sen så sprang jag ut haha fett kul asså!



det blir en bild på mig och emma bara för att gullungen fyller år imorron:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0