Snälla bli min.

Kom hem för en stund sen efter att ha opererats, tog ut mina spikar som suttit i armen. Bara jag som gillar sjukhus-sängar och gillar att bli ner sövd?, kansek lite udda... På vägen på köpte jag en stor fet hamburgare, hot wings och en milkshake på Donken, åt dock bara hälften, trodde jag vart lite hungrigare än vad jag egentligen va. Jag missade två timmar träslöjd, får bara en timma på onsdag, (suur) de vart också elevshow på skolan, som jag missa, men Olga filmade så de får bli en lucka ikväll. När jag kom hem så såg jag att mitt bandage blödde (inte själva bandaget utan mitt sår blödde igenom) så jag öppnade de så fick mamma göra om de och då vart hela min arm blodig.. ;s äckligt.
Två bilder från i lördags, när vi va hos Farmor & Farfar och åt middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0