SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!

Var ska du fira juloch med vilka? - Jag vet inte riktigt ännu, men med mormor, här hemma tror jag eller med nåra andra släktingar eller vänner, har som sagt ingen aning;P

Vad önskar du dig i julklapp? - HÄR är lite grejer, dock ser den ganska annorlunda ut nu, lägger nog upp en ny närmre jul=)

Har du någonsin varit kär? - Ja klart;P,  två gånger på riktigt annars lite ibland bara ;)

Hur många gånger har du fått ditt hjärta krossat?... - Jag har nog fått det fler gånger än vad jag tror, har fått mitt hjärta krossat utav vänner också, inte bara killar liksom...

Vad är din största rädsla? - Att förlora allt. bara falla ner för ett stup. Men jag har ju små rädslor också, forbier liksom, typ katter...

Vilka är din apsolut bästa vänner? ↓
Vilka är dina bästa vänner? - Ella, Emma, Hanna, Filippa, Elli... de är dom närmsta men de finns många fler som är väldigt bra vänner!!


Haha, jag är med på varenda bild, ego.se

Vart skulle du tatuera dig någonstans (på kroppen) om du var tvungen? - Jag har redan bestämt att när jag blir äldre ska jag tatuera något på skulderbladen, bakom ena axeln, en uggla, några fåglar eller någon text, eller på handleden=)

Varför är jag bäst? - HAHA, Emma, För att du är min Kenny Starfighter tvilling!! & om man är de kan man inget annat än att vara bäst! =D


Hur lärde du dig att fota ?? - Alltså, jag lär mig att fota nu, men fotar mycket och tar åt mig utav tips från fotografer=)

Vilken va din första kamera? - Jag har ju haft massor utav digitalkameror men min system fick jag förra julen=)

När började du med fotning? - hihi, Förra hösten/sommaren, då jag tog Hedvigs och pappas kamera hela tiden, innan jag fått min egna! sen gick jag ocksårunt och fotade med min digital kamera om de räknas;P

Var får du all din insperation från när du ska tävla med en bild? - Jag tävlar inte så ofta längre;/ men jag ser väl vad det är för tema, kolla lite på weheartit, letar lite i min hjärna till jag kommer på något bra;)

Hur tävlar man? (kan du hjälpa mig ngn gång? :ss <3) - Det brukar vara på bloggar dom har tävlingar, då står reglerna där, eller på facebook, tvspelsweb, klart jag kan Filippa!<3

Vilka objektiv har du? - Jag har bara två, tyvärr, ett vanligt standard (18-55mm) och ett 50mm, som alltid sitter på kameran!

Kan du visa dina favorit outfits någongång?=) - Jo, Det kan jag göra i ett annat inlägg=)

Hur många syskon har du och hur många "föräldrar"? - Jag har en stora syster (15 år, Hedvig) Och sen en tvilling syster (Olga) sen har jag mina två föräldrar, som inte är skilda eller något=D

Vilken "tid" saknar du?...<3 - Förra vintern helt klart, de vet du nog, men även femman och Stockholm!!

Vad hette din första blogg? - Den hette något hel skumt, men den är borta för länge sen, i början av 5:an började jag blogga här, men tog bort alla inlägg, vilket jag ångrar, då startade jag en ny, sen kom jag tillbaks hit, eftersom kontot var kvar=)

Vilken kändis skulle du helst vilja se ut som (om du fick välja vem som helst) ? - Det är inte så många kändisar som jag kan komma på, mer typ någon man ser på stan eller så.

Har du någon gång velat vara någon annan än dig själv? - Många gånger, tyvärr. Kanske inte ifall jag hade visat en starkare sida från början, nu ses jag som den jag va förr;(

Sidecut eller pottfrilla? - Sidecut, fast med flätor och inte avrakat, fast bara på rätt person, en mormor kan liksom inte ha de utan den får köra på pottis=)

Läsk/saft?- Läsk!

Kakor/bulle? - Bulle, kakor är så hårda...

Mjölk/vatten? - Vatten, hatar och har alltid hatat mjölk, usch!

Häst/kossa? - Häst, men teknade kossor!

Katt/hund? - Ganska självklart, hund!

3 år/13 år?- 13, när man va 3 kunde man typ inte göra något, när man är 13 är man "mogen" och kan göra som man vill.

Vad vill du bli när du blir stoor?? - Jag har ganska många grejer som jag vill bli, chefredaktör på en tidning, modefotograf, starta ett eget märke (designer), ha ett café (hihi), när jag är ung ska jag vara reseledare och lite sånt ;)

Hur lång är du? ↓
Du är hur lång? 
hur lång?  - Jag är 154 cm lång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0