Kvällen + svar på kommentar

Va på fotbolls-avslutnings-fest, hade superskojj, älskar verkligen laget! På slutet hade vi också gräddbulls-krig, haha, mitt hår är helt kletigt nu, men de va de värt det!
Vi fick också ett diplom med årets "något", jag blev årets "ytterback 2". Sitter nu och väntar på att Hedvigs kompisar ska åka hem, de e grymt störigt när dom är här, tycker jag!
Fick även en fråga/kommentar jag tänkte svara på!
Svar: Tack!, jag vet bara hur man gör på imovie. Eftersom att jag inte är så duktig på att förklara så länkar jag istället till Nevnariens tips Här , men det funkade inte till min mac så jag snabbspolar istället, och för att få till en "berättar-röst" så trycker du på mikrofonen som finns bland alla  små frykantiga knappar!
Är sämst på att förklara, men hoppas du förstod och kan försöka klura ut lite själv om du inte förstod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0