låt inte någon trycka ner dej.

Detta blir nog det sista tidsinställda inlägget, orkar inte göra fler & har inga bilder, hörs när ajg kommer hem istället, det är ju faktiskt ganska snart, den 21 augusti!

Nu ligger jag antagligen på stranden och steker för att bli brun, badar, eller käkar någon riktigt god italiensk pizza eller går på stan och köper massa snygga kläder, eller är ute och åker trampbåt, det är i alla fall det jag hoppas att jag gör, bara njuter av värmen innan den kalla hösten i Sverige, som börjar närma sig...

Hoppas i alla fall att ni har de underbart där hemma också!


lite halvt skum bild på mig sådär, jag vet!

Kommentarer
Postat av: Ella <3

Sötefan !

Bara så du vet är du riktigt saknad !<3<3

2011-08-18 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0