Italien del 1

Eftersom att Olga eller pappa jämt använder hårddisken så får jag den aldrig och passade en dag på att ladda över några bilder, dock hann jag inte alla, så jag lägger upp bilderna från Italien i delar istället. Dessutom har jag minne som en guldfisk, så jag kommer inte riktigt ihåg när vi gjorde vad, så bilderna har nog blandats lite:P men det spelar kanske inte så stor roll om det kommer lite fel eller ? Här är i alla fall första och andra dagen.
Resan dit, tog inte särskilt många bilder vart mest uppdagen med att typ skratta, hihi, reta syrrorna, elak flicka här... sov också, det tog ju några timmar.
Där vi bodde
när vi kom fram kolla vi runt i huset och jag "försökte" ta lite fina bilder på mig själv, lyckades vääldigt bra tycker jag **
FÖRSTA RIKTIGA DAGEN ↓

efter en dag på stranden satt jag på takterassen och läste, sen blev jag sur för att Olga och pappa hade gått iväg och fotat utan mig, elaka pappa & Olga..
Så jag och Hedvig sprang efter...
Fotade Torre paponi, där vi bodde
ANDRA RIKTIGTA DAGEN ↓
Andra dagen va vi i källan, dock vart det inte så fint väder denna dag..
..Så vi åkte in till San Lorenzo istället där det va lite marknar nere vid stranden.

Kommentarer
Postat av: anneli

åh, där hade jag också vela vara och gå runt & fotografera ;)

2011-08-27 @ 21:40:22
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0