Normal, som jag är!

Hejsan svejsan! Idag är det lång fredag, egentligen fattar jag inte varför det heter "lång" fredan, den är väl lika lång som alla andra dagar...? kanske nåt sånt med Jesus att göra.
Idag kommer i alla fall Jesus höll jag på att säga, nej Jesus heter hon inte utan Adrienne! ska bli super kul hon kommer stanna här tills på söndag, kuligt eftersom vi bara ses på somrarna, eftersom hon bor i Frankrike.
Men kameran ska jag försöka hålla uppe så mycket som möjligt och självklart kommer det bilder så ni kan se hur roligt vi kommer ha!
Men nu ska jag fortsätta städa mitt rum... tråkigt som vanligt, jag önska det fanns typ en.. knapp man kunde trycka på så städades hela rummet=D
Jag borde bli uppfinnare^^
Skriv gärna vad ni tycker om den nya designen, vad jag kan göra för att få den bättre.. haha låter som Maria (min lärare) nu, inte meningen!
egentligen är det nog inte lönt att jag skriver allt detta, för ingen kommer orka att läsa allt, hhmmm kanske jag kan styck indela det, det är väldigt viktigt lilla Nora!
Asså guud vad jag är tråkig sitter och skrattar åt mig själv?
normalt... men det kan ju inte jag hjälpa!
bara för att det är låång fredag så blir självklart mitt inägg överdrivet långt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0