Hemma, nu vaborg

Nu är jag hemma från marknaden, jag och Ella va där med Johanna och Anna=) hade riktigt roligt, synd bara att det inte fanns några karuseller. Jag köpte inte så mycket som jag hade velat:/ köpte bara ett armband som det stog "love" på och typ tuggummi.

Ikväll blire valborg och antagligen träffar man massa skojsliga folk där nere=)
Jag och Ella sov i tältet vi gick in dit typ på natten, vågade först inte eftersom vi är LIVRÄDDA för katter båda två, och mamma o pappa sa att det har varit kattfajter i vår trädgård!? men tillslut tog vi mod och gick ut i alla fall, lite kallt men på morgonen vart det super varmt.

Bild på armbandet kommer antagligen när jag har tagit bilden, vilket jag inte orkar just nu.

Nu ska jag ut och sola och få bruna ben som alla andra, seriöst jag har typ vitast ben i underversum just nu!

Bara för att jag vart fullt normal igårkväll:P

Kommentarer
Postat av: Hanna Santesson :]] <3

duu, kan du inte lägga ut bilderna från ridningen nu. Behöver dom, hade tänkt lägga ut dom på bloggen ;) <3

2011-05-01 @ 17:24:29
URL: http://hannasante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0