Haha!


Okej, nu har jag tid att skriva ett inlägg om i torsdags! (inga bilder menmen, dom kommer väl lite då och då)
Haha först va det skola-.- sen hade jag, Hanna och Maria selle så skulle alla sitta på cykeln för ingen ville gå så jag satt på styret (korgen), hanna på sadeln och marre på pakethållaren så skulle vi cykla (hanna styra och marre trampa och jag visa vägen?) så såg jag en brevlåda och bara -AAAKTAA en brevlåda hjäälp! (typ) haha så ramla jag av och gjorde magplask rätt ner i någons lavendelbuske hahaha så låg jag där typ ett tag och såg tydligen helt död ut:P typ som man läpper en bok på ett bord så kommer den ju rakt ner på magplask ungefär så, men det gjorde inte ont ett dugg, näsan kom rätt in i busken haha, kalle bara - oj ,det såg inte skönt ut!
haha sen typ gick vi och garva åt det hela dagen:PP


bild i repris, jag vet men den e så baaaall!

Kommentarer
Postat av: my - mitt liv som 12åring!

Allt bra ? :)

2011-04-15 @ 21:56:36
URL: http://mmysandra.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

tack :)

2011-04-16 @ 00:52:46
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0