Gården


Nu har jag kommit hem från gården det va super skojigt! vi typ spelade fotboll, spelade pingis och typ snackade. Såå kul det va tack för en underbar dag! jag vet att jag inte ha bloggat på läänge men hoppas det blir bättrning! menmen imorgon ska jag spela match kul vi ska möta högaborg (hoppas dom är dåliga) bilder kommer tror jag om mamma eller pappa kollar på matchen för nån måste ju fota? men jag har glömt fredags mys!! fattar inte att jag kunnat göra det men nu ska jag ta fram lite chips och kolla på tv eller bara chilla framför datorn. ojj klockan är tio:o trodde typ att den va kanske nio men nu får jag sluta skriva







jag bjuder på lite bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0