you fell and I laughed

först vill jag säga "igga rubriken".
Nu kan jag prvoet tills imon helt och hållet. Nu sitter jag och tråkar framför datorn ska nog göra en header, eller jag måste göra en header. Har precis ätit glass, men nu vill jag ha kakor hahah. Efter skolan stack jag och mika till henne och drack varm choklad, det regnade idag så ja.





Haha skrattar ihjäl mig varje gång jag tänker på detta: igår efter skolan stog jag, ella, jacob, ebba och några till utan för skolan så kom de en kille cyklande på gatan, och precis när vi kollar på honom välter han hahahhahah så sjukt kul såg  det ut han bara välte hela cyklen helt plötsligt. hahhHAHAHAHHAH *garv*
så himla kul asså, synd att jag typ inte filmade jacob så man såg killen bakom:PPP

men ni får ha de gött helt enkelt:PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0