skolan slut:D:D:D

Nu är jag hemma från en dag i skolan lika tråkigt som alltid eller... haha på matten så satt jacob framför mig så började han typ sjunga en sång som han kom på (på skojj) och så skrattade han som en bebis de va så himla kul fast de va typ bara jag som skrattade (och han såklart) lite pinsamt men jag kunde verkligen inte sluta sen för att jag skulle sluta tänkte jag på en gång när jag gick på teater och skulle visa upp de för några barn när jag typ frågade publiken en fråga så skrek alla helt fel svar och bara över röstade mig så jag började skratta och DÅ tänkte jag p åmorötter och tomater för dom är super tråkiga men nu då på matten när jag skulle göra de fick jag bara tänka på när jag stod där på scenen så jag började typ skratta åt de iställer haha okej ni fattar kanske ingeting menmen.


ikväll ska jag till gården hoppas många är där vi ska ha mega kul som vanligt. Nu ska jag göra nudlar och sen äta glass mums!



gammal bild!




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0