skola, bowling, fotboll, gården...

Först va jag i skolan trkigt som vanligt fast på IUP:n fick vi göra typ såna små dockor visar bild nästa vecka när den är klar. Efter skolan gick jag och natha hem till henne och typ käka glass sen skulle hon till ridning och jag till bowling med Elin, Filippa och Olga. Vi tog bussen haha Filippa skulle gå över vägen för att olga skulle fota (de va cool bakgrund) sen kom bussen så filippa fick typ panik haha. När vi kom fram va de typ en läskig gubbe tyckte vi men han va inte så farlig. På bowlingen hade vi kulkul och Olga och Elin vann:() sen ringde vi till Joel och frågade om han ville typ träffas och de ville han så vi stack till fotbolls planen och där va Joel, Anton, Markus och Oskar. Vi spelade match och jag gjorde två mål stolt! haha nej men sen va vi tvungna att gå hem så vi typ gick i en halvtimme (kändes det som) till busshålls platsen och då kom äntligen bussen och vi åkte till skolan och va på gården kulkul, vi fick bara vara där tills klockan 8:(( men nu är jag hemma och jag ska bara chilla, kanske äta nåt:/?



ojj vad lång texten blev hoppas ni pallar läsa://




Kommentarer
Postat av: Ravnmargit

Nice site keep it up

2011-05-11 @ 15:03:42
URL: http://ravnmargit.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0