sjukt flummig dah!<3

Idag va det skulle på lunchen stack jag och Mika hem till henne och åt. Sista lektionen va hemkunskap det va riktigt flumigt haha nici och jag skrattade fan sönder. Efter skolan stack jag, Nici, jacob och Johan till up (en affär) och skulle köpa kanel bullar men de fanns bara två som nici och johan köpte så vi frågade hur lång tid de skulle ta innan dom kunde baka nya och dom sa en halv timme så vi stack till gården och va där i typ en timme haha jag va sjukt över trött skrattade så jag knappt kunde andas. Sen stack jag och Nici till up igen och då va dom fort farande inte klara. Dom sa att de skulle ta 13 minuter till så jag och nici va där och väntade vi fick varsin prins korv super gott! när dom va klara köpte vi tre stycken dom va sjukt stora och ny bakta super gott! sen stack vi hem och nu sitter jag här framför datorn (OFC)

ojj vad texten blev lång:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0