me<3you

Idag efter matchen som gick sådär haha 12-2 jag gjorde ett mål, haha vi va super dåliga, funderar på att byta lag. Efter matchen va jag med underbara jacob! vi typ cyklade runt, snackade och lite sånt haha vi träffade niklas och en annan kille som jag inte vet vad han heter? dom går i sjuan. Dom hade typ en super söndrig cykel hjulet va av, kedjan hoppade av helt och lite sånt så dom slängde ner den i hamnen! haha.

Ikväll ska jag gå "bus eller godis" med typ emma, olga, filippa och ebba. Hoppas vi får mycket godis och får busa mycket! hihi. Men nu ska jag göra i ordning mig inför kvällen hihi. Bilder kommer senare ikväll.


Imorgon måste jag packa väskan till Stockholm. På kvällen ska jag på halloween-fest hos ella och emma, ska bli super kul! Aja, får hoppas att jag träffar jacob innan jag åker till Stockholm, kommer sakna honom. Han hade ristat in med en kniv på sin arm "j<3n" så gulligt bara de inte gjorde ont!<3

aja, nu MÅSTE jag fixa i ordning mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0