bilderna från idah!

här kommer bilderna från idag, kommer inga bilder från gården för att jag glömde att fota ooopps... aja ni får nöja er med detta.
Hade as kul på gården alla va där och de va bara super kul helt enkelt. måste köpa höst kläder snart... när mamma får tid när de nu e??

här är iaf lite bilder:)



macdonald´s! (tjockis)


mums...


vi skulle fixa hedvigs gammla kamera för den är paj så att olga kunde få den men de kostade typ 8000 kr och de hade vi inte med oss....


de va en spegel i taket;)

tjockis (igen)

jag gillar att vara tjockis jue!...

vi åkte in om ikea och kollade på bilderna jag va med på den lilla tjejen är jag när jag va liten

de va ganska många bilder fast jag såg inte alla för vi skulle sticka så vi gick inte igenom hela ikea


gammla ikea som dom rive nue nya ikea va typ trippelt så stort!

vi gick in till väla och då såg jag denna fast jag hade ju inga pengar med mig...:((

här är en dagens outfit:)

och kvällens outfit;)



aja nu ska jag sova de e helt tyst här hemma alla sover.. förutom lille jag stackars mig ne men jag får väl också sova:((( bajs



Kommentarer
Postat av: Torjennifer

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-02-04 @ 17:37:08
URL: http://torjennifer.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0