kan inte fatta..

Jag kan inte fatta att man kan lämna sitt liv, jag fattar att ni har haft det jobbigt, men finns det ingen riktig kompis som kan hjälpa?, jag har vänner och familj men tänk på dom som inte har nån att vänta sig till! vad ska dom göra när mörkret kommer tätare, och alla bara går ingen finns! det är förjävligt vilken värld vi lever i! när hoppet är borta och du knappt kan få nån luft tänk på din framtid även om det är tufft!
det kommer bli bra, ge inte upp för lyssna på mig jag vet vad jag säger, lita på mig!
din insida av guld, hjärta av rubin, lyssna inte på andra du vet att du är fin!
jag väntar på att vinden ska vända men det finns ingen vind!
snälla låt inte mig få vandra här själv utan dejj!

alla har nått bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0