Vem är Nora?


Nora Bodin är jag. Föddes gjorde jag den 17 juni 1998, mitt namn fick bli Nora. Jag bor i en liten by i Skåne. Jag älskar att vara med mina vänner, spela fotboll & fotografera. Jag är en ganska galen, feg & retig sak. Min famlij består utav mig, min tvillingsyster Olga, min storasyster Hedvig, mamma Catharina & pappa Henrik. Min kära hund Asta dog tyvärr i somras men är fortfarande en del utav oss. När jag blir äldre drömmer jag om att flytta till New York i några år, sen hem till Sverige-Stockholm, jobba som Filmfotogaf. Jag är rädd för katter & äckliga gubbar. Jag gillar pannkakor, kamera, djur, mobilen, choklad, kläder, stora städer, vänner, grillat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0